| Forfatter |
Gode råd til hvis man skal syd på... |
Jones
Brugere
Forumrang: Nybegynder
Antal indlæg: 4
Bopæl: København
| Lagt på d. 07. december 2006 15:23:03 |
|
|
Er der nogen som har nogle gode råd til hvis man skulle få en lyst til at tage syd på for at få lidt varme og lidt større chance for nogle spring ?? Hvilke lande er bedst og billigst ?
Jeg er stadig selv elev, og ved endnu ikke om det bliver muligt at komme
af sted i denne vinter, men dette er også for at få starten en debat så man måske kan begynde at planlægge og samtidig høre både gode og dårlige erfaringer… |
|
| Forfatter |
RE: Gode råd til hvis man skal syd på... |
Teglskov
Super Administrator

Forumrang: Hjælper
Antal indlæg: 25
Bopæl: Thisted
| Lagt på d. 07. december 2006 18:37:26 |
|
|
Hvad mener du med sydpå? Jeg ved i hvert fald at mange tager til Rusland og springer. Og nogle i Australien, men skal ikke kunne sige, hvad det koster med spring+pakninger, rejse og ophold.
DennisHLF har været i Rusland, så prøv at skriv til ham. Og ved at Stenger er i Australien/New Zealand pt, så hvis du kan få fat på ham, kan du spørge ham. |
|
| Forfatter |
Brian_Gregersen
Brugere

Bopæl: Holstebro
| Lagt på d. 08. december 2006 10:36:54 |
|
|
Hey Jonas
hvis det ikke er den store lange ferie rejse du vil på, "Australien/New Zealand" så er spanien et godt bud, de har mange fede dropzones, eller en tur til Deland i florida er også blevet rigtigt billigt at komme til, ca 4000kr
Spring i usa koster ca 18-20$ for 4km,
Lige et godt råd hvis du rejser ud i den store verden, husk dine forsikringspapir, det går de meget op i
kig på http://www.dropzone.com/dropzone/ for at finde en plads du kan springe på,,,
Held og lykke :-)
Inside Center (Danish Blaze)
Danish national skydivingteam
Brian Gregersen |
|
| Forfatter |
Jones
Brugere
Bopæl: København
| Lagt på d. 12. december 2006 16:50:26 |
|
|
På nu værende tidspunkt er det kun kortere rejser som jeg tænker på, hvilket er indenfor Europa, hvor flybilletten ikke koster så meget.
Men som jeg også skrev i det første indlæg så er dette også for at få starten en debat om hvilke dropzones som folk kan anbefale, og om der er nogle lande som man bare skal holde sig langt fra fordi sikkerheden måske er helt i bund...
Og tak for det gode råd med forsikringspapirerne, for det ville jo være ret træls at stå i Deland med en dejlig blue sky og så ikke få lov at springe... |
|
| Forfatter |
Brian_Gregersen
Brugere

Bopæl: Holstebro
| Lagt på d. 12. december 2006 19:19:56 |
|
|
Forsikringspapirer er ikke bare i USA, jeg har selv stået i spanien med blue skies og måtte ikke springe før vi havde fået de papirer i orden.
det er ALTID en god ide at have det i orden, 
Inside Center (Danish Blaze)
Danish national skydivingteam
Brian Gregersen |
|
| Forfatter |
DoZ3r
Brugere

Forumrang: Hjælper
Antal indlæg: 20
Bopæl: Årslev
| Lagt på d. 13. december 2006 14:39:57 |
|
|
|
Jones skrev:
På nu værende tidspunkt er det kun kortere rejser som jeg tænker på, hvilket er indenfor Europa, hvor flybilletten ikke koster så meget.
Men som jeg også skrev i det første indlæg så er dette også for at få starten en debat om hvilke dropzones som folk kan anbefale, og om der er nogle lande som man bare skal holde sig langt fra fordi sikkerheden måske er helt i bund...
Og tak for det gode råd med forsikringspapirerne, for det ville jo være ret træls at stå i Deland med en dejlig blue sky og så ikke få lov at springe...
DZ der kan anbefales... Beldringe (aka. Odense Lufthavn)... 
Dream as you'll live forever... Live like you'll die today...
DKs sejeste and.. Yes det mig! |
|
| Forfatter |
morten n
Brugere
Antal indlæg: 3
Bopæl: ejstrupholm 90210
| Lagt på d. 27. december 2006 19:31:26 |
|
|
ja hvis man kommer fra den rigtige side af, så er det jo også syd på.
det må ik ske
at skydiver ik flyver PD
m. Nørlund |
|